DonDenkt | Jumbo – Max Verstappen spaaractie
15896
portfolio_page-template-default,single,single-portfolio_page,postid-15896,woocommerce-no-js,ajax_fade,page_not_loaded,,vertical_menu_enabled,qode-title-hidden,side_area_uncovered_from_content,columns-4,qode-theme-ver-14.2,qode-theme-bridge,disabled_footer_top,disabled_footer_bottom,wpb-js-composer js-comp-ver-5.4.7,vc_responsive
Veel interessante dingen die viagra bestellen online u kunt zien en aanraken
Categorie
Advertising
Over dit project

Opdracht
Jumbo heeft weer een leuke spaaractie. Aan Yune de vraag om een social campagne te creƫren om de Max Verstappen raceauto spaaractie te promoten.

Uitvoering
We zien de RB15. Er wordt langzaam ingezoomd. De specificaties van de auto verschijnen in beeld. We wekken de suggestie dat het om de echte RB15 gaat, maar niets is minder waar. Hij is gewoon verkrijgbaar bij de Jumbo! Door middel van een wekelijkse nieuwe video rondom de spaaractie brengen we de limited editie van deze RB15 onder de aandacht.